reklamni platene tasky

Jakou nákupní tašku zvolit pro reklamní účely

Jestliže se zamyslíme nad tím, co je cílem reklamních předmětů, pak přijdeme hned na několik zásadních vlastností, které jsou v oblasti propagace u těchto prvků naprosto nezbytné. Hlavním cílem ale je, aby vaše logo a další důležité informace vidělo co nejvíce lidí. Tudíž to chce takové reklamní předměty, které se nosí viditelně. Může to být například součást oblečení, pracovního vybavení nebo také nákupní taška. A na tu se podíváme trochu podrobněji.

  1. Buď zvolit běžně používanou igelitku.
  2. Nebo dát přednost látkové tašce.

Igelitka vs. látková taška

reklamni taskaNa první pohled by se možná mohlo zdát, že je to vlastně jedno, jakou vyberete, ale už při druhém zamyšlení zjistíte, že tomu tak není. Spousta lidí využívá igelitovou tašku k nošení nákupu pouze jednorázově a pak ji dá místo pytle na odpadky do koše. Jsou to tedy tak trochu zbytečné náklady. S látkovou taškou tohle nikdo většinou neudělá. Naopak. Vezme si ji na další nákup.

Navíc plátěná taška, jako reklamní předmět, skýtá další možnosti a bonusy. Vyrábí se v několika barevných variantách, a proto je možné kombinovat barvu tašky s barvou potisku. Prostě si s barvami vyhrát. Možná, že vás napadla otázka, k čemu vám bude reklamní taška, když své zboží prodáváte pouze prostřednictvím e-shopu? Řešení je jednoduché a přímo se nabízí.

  • Ke každému většímu nákupu můžete přidat tašku jako dárek.
  • Své zákazníky tím potěšíte a vy získáte levnou a účinnou reklamu.

Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 70 Kč
Zobrazit formulář pro nákup